Monday, January 14, 2008

Testimoni dari pengguna

SEBELUM

SELEPAS

Sebelum saya menyertai JGW ini, saya sebenarnya mengalami masalah keguguran rambut hingga terpaksa membotakkan kepala setiap hari. Kerana terdapat 3 kawasan botak di belakang kepala saya seakan-akan dimakan tikus.

Selama 3 tahun saya menderita. Pelbagai ubat, herba, syampoo. minyak rambut yang telah saya cuba namun kesemuanya gagal belaka. Saya juga pernah berjumpa pakar di Hospital Universiti. Hasilnya juga amat mengecewakan. Akhirnya saya telah diperkenalkan oleh anak buah saya Tuan Haji Yahya Mohd Ning, agar cuba mendepatkan rawatan Ganoterapi ini.


Hasilnya amat menakjubkan, Saya mengamalkan RG dan GL untuk membuang toksin. Minyak Gano untuk mengurut dikulit kepala. Ganozhi Syampoo DXN untuk membilasnya dan Chubby Baby oil sebagai minyak rambut.Bulan pertama tumbuh rambut halus berwarna putih seakan-akan uban putih. Bulan kedua bertukar warna hitam. Dan bulan ketiga semakin lebat.Jika mengalami masalah rambut gugur, berbuah, berkelimumur, semakin nipis, jarang-jarang atau botak sekali pun. InsyaAllah akan pulih seperti biasa.


Kerana RAWATAN GANOTERAPI tidak merawat penyakit. Tetapi merawat punca penyakit. Punca rambut saya gugur adalah disebabkan buah pinggang sudah mulai lemah. Kesannya darah tidak bersih. Kekuatan rambut bergantung pada darah di kult kepala. Akibat suka makan makanan mee segera dan air gas sewaktu diasrama adalah punca utama buah pinggang menjadi lemah. So bila buah pinggang saya telah bersih, darah turut bersih, maka tumbuhlah semula rambut saya.



RAJA HERBA YANG AJAIB RG DAN GL (GANOTERAPY)

RG 30 biji RM30.00..GL 30 biji RM21.00


Capsul Herba RG dan GL pastinya dapat membantu anda dari segi kesihatan, rambut, kulit dan lain-lain pastinya tidak merugikan anda, ia bertindak secara menyeluruh.

Untuk maklumat lanjut tentang RG dan GL klik sini:
RG & GL