THANK YOU FOLLOW

(TONIC AILY HAIR) UTK MASALAH RAMBUT GUGUR.

Atas selepas guna tonic (kebiasaanya guna sebotol dah nampak kesannya sekirannya tiada apa2 masalah)












---------------- RM15.00 Pastinya ramai yg mengalami masalah keguguran rambut, nak cari produk yang sesuai kekadang kita tak pasti sama ada berkesan atau tidak. saya cerita sikit pasal tonic aily hair ni, saya mula tahu pasal tonic Aily hair ni masa saya belajar hairstylist di sebuah salon rambut. Masa belajar tu ada sorang kawan saya beli tonic rambut ini untuk kakaknya yg kebetulan rambut gugur dan botak sikit dekat tengahnya.

Bila kakak kawan saya tu guna tonic rambut ni barulah anak2 rambut mula tumbuh dan masalah keguguran rambut berkurangan. Kebetulan saya pun mengalami masalah keguguran rambut juga banyak pulak rambut yg gugur. Saya pun mula mencuba pakai tonic rambut ini memang tak dinafikan lah banyak anak2 rambut tumbuh dan akar rambut menjadi kuat, bila kita tarik terasa sakit.

Sejak dari itulah bila ada kekawan yang mengalami keguguran rambut saya syorkan diaorg guna tonic aily hair ni, Mereka pun akui rambut kurang gugur mcm dulu. Bagi yg mengalami masalah keguguran rambut cubalah guna tonic aily hair ni murah tapi berkesan.

Untuk pos laju 1 - 3 tonic rm6.00.

No comments: