Friday, January 18, 2008

SYAMPU GANOZHI

RM30.00 (gambar)Untuk rambut yang lebih sihat amalkan syampu ganozhi berterusan. Saya cerita sikit pengenalan saya dengan syampu ni:

Sebelum ini saya menghadapi masalah keguguran rambut, rambut kering, tak bermaya, keadaan ini sebenarnya amat merisaukan kan, rambut pun bertambah nipis. Mungkin masalah dalaman saya kurang baik atau mungkin juga selepas saya buat kerinting dan meluruskan rambut. Saya cuba syampu mcm2 tapi masih juga tiada perubahan.

Sehinggalah saya pergi kerumah kakak saya, dia ni memang pengedar DXN jadi saya saja je nak pelawa dia nak buat steam rambut. Tapi bila saya pengang rambut kakak saya lembut je, mengalahkan org buat steam rambut. Jadi saya tanyalah dia pakai apa? kakak saya kata dia pakai syampu ganozhi dan minyak gano. Saya teringat balik, saya pernah cuba pakai syampu ni tapi rasa tak best rambut saya terasa kasar je, baru berapa kali pakai saya dah tak berminat pakai lagi.

Tapi bila melihatkan rambut kakak saya lembut dan lebat barulah saya pakai balik, memang hasilnya memuaskan hati saya, pada awalnya rambut terasa kasar, kering tapi saya terus je pakai lama kelamaan rambut mula lembut, sihat, rambut nampak bermaya dan berkilat, kepala pun rasa ringan. Akhirnya berjumpa juga syampu yang sesuai dengan saya, sejak dari itu saya terus amalkan pakai syampu ni dah 6 tahun saya masih setia amalkan syampu ni. Lain2 yang menariknya sebelum saya amalkan saympu ni rambut saya dah mula uban tumbuh tapi nampaknya bila saya amalkan pakai syampu ni uban2 tersebut tak merebak dengan lebih banyak. (usia dah 30an biasalah uban naik hehehe) sekarang ni pun ada dalam 7 helai gitu saya bernasib baik sebab amalkan syampu ni, biasanya kalau uban dah naik ia akan tumbuh semakin banyak di kepala. Nampaknya info yang saya baca mengenai syampu ni melambatkan proses pertumbuhan uban ada kebenarnya.

Bagi mereka yang baru mengamalkan syampu ni sekiranya ada tindak balas seperti, rambut kasar,keras, kering dan sebagainya teruskan pakai ia nya hanya bersifat sementara sekirannya anda terus amalkan sedikit sebanyak anda akan melihat perubahan demi perubahan pada rambut anda. Tindak balas itu berikutan masalah dalaman kita yang kurang baik, bila rambut kita menjadi kering ia berkaitan dengan sistem saraf, bila rambut menjadi keras ia di sebabkan pengguna tersebut ada mengalami masalah sakit kepala dan bergitulah seterusnya.(pernah tanya pengguna yang tersebut memang mereka tak di nafikan memang mereka menghadapi masalah tersebut)Selepas itu sedikit demi sedikit rambut akan elok semula , sihat, lembut dan bersinar. Sakit kepala di alami pengguna tersebut dapat di kurangkan. Tak semua mengalami masalah tersebut ada yang pakai rambut terasa lembut tidak mengalami masalah.

Jangan sekali pakai syampu ni dah berputus asa permulaan kita pakai syampu ni baru bersuai kenal dengan rambut kita, lepas tu barulah sedikit demi sedikit pemulihan yang di lakukan, mana yang rambut rosak dia buangkan dulu di ganti dengan rambut yang baru bergitulah seterusnya barulah nanti anda akan berpuashati melihat hasilnya.Ada sesetengah pengguna sekali pakai pun sudah berpuas hati.

Bagi saya apa yang Info syampu ganozhi di bawah ini memang ada kebenarannya. (saya sekadar berkongsi pengalaman je mana tahu ia dapat membantu anda)

syampu ganozhi

syampu ganozhi diperbuat daripada pati ganoderma lucidum, sejenis cendawan yang dikenali sebagai raja herba yang mempunyai khasiat terapi. Ganoderma lucidum mengandungi unsur yang dapat membantu melegakan minda, membuatkan anda berasa tenang dan bebas dari tekanan.Ia juga mempu meningkatkan perjalanan darah dan menambah bekalan oksigen ke kulit kepala bagi mengatur dan menormalkan fungsi masing-masing.

syampu ganozhi juga mengandungi vitamin B5 yang memainkan peranan penting dalam mengurangkan tekanan.Dengan memberi kelegaan kepada hujung saraf kepala. Vitamin B5 dalam syampu ganozhi akan membantu anda mencapai ketenangan minda dan kecerdasan fikirkan.


Syampu Ganozhi sesuai untuk cucian rambut setiap hari bagi sesiapa sahaja tanpa mengira usia,jantina atau masalah kulit kepala yang dihadapi. Bagi mereka yang mempunyai masalah kelemumur yang diakibatkan lebihan minyak yang dirembeskan oleh k elenjar minyak di kulit kepala. syampu ganozhi boleh membutkannya menjadi normal. Oleh itu, kulit kepala tidak lagi memerangkap habuk dan kotoran sekaligus mengurungkan masalah kelemumur. syampu ganozhi juga membantu mengekalkan klembapan kulitk epala bagi menrungakan kegataln dan kelupasan. kepada mereka yang mempunyai masalah rambut rapuh dan tidak bermaya, penggunaan syampu ganozhi adalah disyorkan kerana kebolehan melacarkan perjalanan darah dan membekalkan oksigen ke kulit kepala mampu membuatkan rambut anda lebih kuat, tebal dan sihat.
Syampu Ganozhi bukan sahaja sesuai untuk rambut anda, bahkan juga untuk haiwan peliharaan seperti kucing, anjing, arnab dan tikus putih. Membersihkan haiwan peliharaan menggunakan syampu ganozhi menjadikan haiwan peliharaan anda gebu dan lebih menarik.


syampu ganozhi adalah syampu terbaik yang anda akan pernah gunakan selain memantapkan warna dan melembutkan rambut anda, ia menjadikan rambut anda bersinar, sihat dan mudah diurus. Gunakanlah syampu ganozhi setiap hari untuk menjadikan sebaik mungkin.


KESAN RAWATAN
Kulit kepala terasa gatal-gatal.

Mengeluarkan kelemumur yang di kenali sebagai racun dikulit kepala.

Rambut lama akan gugur dan di ganti dengan rambut yang baru.

Rambut menjadi, keras , kering dan lain2

(tidak semua mengalami kesan tersbut .)
KEBAIKAN
Hilangkan kelemumur, gatal kulit kepala dan melambatkan pertumbuhan uban.

Baik pulih rambut yang bercabang dan berbuah.

Lancarkan perjalanan darah rambut menjadi tebal, sihat, bersinar.
(Seeloknya pakai bersama minyak gano untuk mengatasi masalah tindakbalas.) Testimoni

Rambut seorang wanita yang kerinting seperti negro berubah menjadi kerenting seperti biasa.

Hilangkan kudis, yang terdapat di kulit kepala seperti bayi yang baru lahir dengan cara menyapu minyak tersebut dan keesokkan harinya di basuh dengan syampu.

Rambut yang botak selama 15 tahun guna syampu dan minyak gano.

Seorang lelaki berumur 23 tahun mengidap darah tinggi dengan hanya guna syampu dan kopi dapat menyembuhkan penyakitnya.

No comments: