Thursday, September 22, 2016

lamanya tak update blog hari ini nak update pasal RG dan GL

Maaf dah lama sangat tak update blog.....
Alhamdulillah ada yang still sampai sekarang masih guna produk ni.
memang bukan  senang nak cari produk rambut yang sesuai .
Saya amalkan produk ni rambut still byk anak2 rambut tapi yang paling best nak tahu apa rambut lambat tumbuh uban....yang ni kauorg kena Amalkan RG dan GL kalau nak rambut lambat tumbuh uban....saya masa age 29 uban dah nak tumbuh  10 helai uban dah mula naik...tapi sejak amalkan RG dan GL mcm terbantut pertumbuhan uban tu hihihi

Sekarang dah age 45 pun still tak banyak tumbuh uban....tau kenapa..?
bila dalaman kita sihat luaran pun nampak sihat...uban pun malas nak tumbuh.....RG dan GL ni bukan utk rambut jer tau utk menyeluruh...kulit bersih, awet muda, kesihatan bertambah sihat

yang paling syok slim....tapi kauorg kena makan lebih sikit"....cukup semua lengkap
walaupun byk pasaran produk di luar sana tapi RG dan GL memang saya tak akan tinggal....org kata saya nampak muda....inilah rahsianya hehehe....siapa yg ada masalah buah pinggang elok amalkan....
la ni ramai sangat yg hadapi masalah buah pinggang...faktor utama juga penyebab ramai mengalami masalah rambut gugur....masalah buah pinggang ni yg saya tahu bila dah teruk baru dapat di kesan.

satu lagi kelebihannya kalau pori2 muka kita terbuka.....makin hari makan besar, tertarik dgn mcm2 iklan kecilkan pori2 berkesan tak?  tak kan....sebenarnya dalaman yg penting. Saya pernah alami dgn pipi yg tembam jenoh sapu macam2 tapi nan ado....Makan RG dan GL barulah nampak hasilnya.

kalau sebelum mengandung eloklah makan rg dan gl ni...utk kesihatan bayi dlm kandungan sekarang ni mcm2 jenis penyakit...anak saya yg ke tiga baru saya makan
dia yg nampak cergas jarang hadapi masalah kesihatan...jarang dpt penyakit seperti anak saya yg dua tu.

panjang tu saya kongsi utk hari ini tentang RG dan GL ....

ini info lingzhi  tapi yg bagusnya rg n gl dari Malaysia....
http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2011&dt=0922&pub=Kosmo&sec=Varia&pg=va_01.htm