THANK YOU FOLLOW

Berapa lama biasanya rambut akan tumbuh?

Soalan yang sering di tanya.

Anak2 rambut akan tumbuh bergantung pada masalah seseorang tu juga.....ada yg cepat ada yang lambat......bagi yg serasi memang cepatlah sekali beli nampaklah perubahan.

Bayangkan masalah rambut kita dah bertahun2 takkan lah terus je nak tumbuh rambutkan mesti kena bagi masa sikit....bila persoalan ni di tujukan susah saya nak menjawabnya sebab masalah rambut ni tak sama......Tapi Alhamdulillah ada yg cepat nampak kesannya.

Nak cari produk yang sesuai dengan kita bukannya mudah saya dulu pun dah banyak produk yang saya cuba kebanyakannya tak sesuai.......produk ni dulu pun saya pernah tinggalkan tapi kembali semula cuba barulah saya nampak hasilnya....mana yg sesuai dengan produk ni dan ada perubahan Alhamdulillah. Bila rambut mula berkurangan dan semakin botak memang tersangat susah hati lebih lagi perempuan nak buat rawatan pun menelan belanja yang beribu2 juga tapi kembali akan keguguran juga kena balik buat rawatan banyak juga nak kena belanja tu.

Hanya ini sajalah produk sendikit sebanyak yang saya boleh bantu lebih lagi saya telah menggunanya cukup lama sampai sekarang masih lagi rambut saya lebat....harga pun agak murah tapi nak naik harga pulak bulan 11 ni adehhh payah betul diaorg ni sikit2 naik harga kan......nak buat mcm mana kita sekadar penjual bukan buka kilang.