Wednesday, January 15, 2014

Berapa lama kesan yg dapat di lihat.

Persoalan yg sering di tanya berapa lama kesan yang akan dapat di lihat selepas mengguna produk ini?.

Dari info pengguna ada yg sekali beli sudah nampak kesannya anak2 rambut mula tumbuh. Sebenarnya bergantung pada masalah seseorang tu juga ada yg tak banyak masalah rambut cepat nampak perubahannya tapi ada yang sebaliknya lambat sikit.

Sekiranya luaran kurang nampak kesannya boleh cuba amalkan RG dan GL berkemungkinan kita ada masalah kesihatan dengan RG dan GL ni sedikit sebanyak ia membantu. Sebenarnya RG dan GL ni bukan untuk rambut sahaja tapi menyeluruh untuk kesihatan juga. Seperti yg di baca dalam testimoni pengguna ada yg nampak lebih berkesan bila amalkan RG dan GL.

Ada kalanya masalah kita ni dah lama jadi bila mengguna produk pun kena ambil masa juga tapi alhamdulilah mana yg cepat nampak kesannya.

Masalah rambut ni setiap org tak sama itu sebab ada yg cepat dan ada yang lambat...biasanya bila kita banyak mengguna produk luaran tapi masih tak nampak kesannya cubalah amalkan dalaman pula mana tahu sedikit sebanyak boleh membantu.

RG dan GL ni tak rugi sekira di amalkan banyak kelebihan jika di amalkan berterusan anda boleh rasa sendiri perubahan pada dari anda dari segi rambut, kesihatan,kulit dan lain2.....RG dan GL tak ada pantang larangnya.

Tak ada masalah mencuba peroduk luaran dulu....boleh mencuba satu persatu.